مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-08ورزشي

مرکز کاردرمانی،گفتاردرمانی میکروسفالی و کودکان عقب مانده ذهنی


تیم تخصصی کاردرمانی و گفتاردرمانی مرکز دکتر صابر، همراه با بخش های تخصصی بازی درمانی و رفتاردرمانی کودکان با استفاده از تکنیک های توانبخشی از حداکثر توان ذهنی این کودکان بهره می گیرد.

- مرکز دکتر صابر، همراه با بخش های تخصصی بازی درمانی و رفتاردرمانی کودکان تلاش می کنند با استفاده از تکنیک های توانبخشی از حداکثر توان ذهنی این کودکان جهت بهبود عملکرد و تطابق محیطی کودکان بهرمند شوند.

جهت تماس با کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی جناب آقای دکتر صابر (کلینیک توانبخشی پایا در پاسداران، کلینیک توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد) باشماره 09029123536 تماس حاصل فرمایید.

عقب ماندگی ذهنی چیست؟ عقب ماندگی ذهنی یا همان کم توانی ذهنی خود را با ضریب هوشی پایین تر از حد متوسط و ناتوانی در یادگیری مهارت های زندگی نشان می دهد.

این کودکان در مسیر یادگیری بسیار کند تر از کودکان عادی عمل می کنند و بسته به میزان کم توانی به درجات مختلفی تقسم می گردد.

ویژگی های اصلی افراد کم توان ذهنی شامل بهره هوشی و کارکرد ذهنی پایین تر از میانگین و مشکلات تطابق رفتاری و سازش با محیط زندگی می باشد.

شایع ترین علت عقب ماندگی ذهنی بسیاری از کودکان عقب ماندگی ذهنی ظاهری مانند کودکان عادی دارند و در صورت مشاهده آنها تشخیص دادن دشوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز کاردرمانی،گفتاردرمانی میکروسفالی و کودکان عقب مانده ذهنی

مرکز کاردرمانی،گفتاردرمانی میکروسفالی و کودکان عقب مانده ذهنی