مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-08سياسي

تمرکز خبرنگاران به دولت و ملت، مسئولیت سنگین فعالان این حوزه است


وزیر کشور عبور از حاشیه سازی در مسیر توسعه کشور را مستلزم نگاه تیزبین و موقع شناسی بخصوص در سطح رسانه های نوین بر شمرد و گفت:تمرکز خبرنگاران به دولت و ملت، - به نقل از وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی هفدهم مرداد و مناسبت روز خبرنگار را تبریک گفت.

در این پیام با گرامیداشت شهادت مظلومانه و غریبانه خبرنگار شهید محمود صارمی در 17 مردادماه، این روز را فرصتی شایسته در پاسداشت و ترویج مقام و منزلت خبرنگاران و رسالت پُر اَرج فعالان عرصه خبر در پرچمداری حقیقت، دفاع از آرمان های کشور و اعتلای امنیت و منافع ملی کشور در آوردگاه رسانه ای بر شمرد.

وزیر کشور در این پیام خاطر نشان کرد: تمرکز و توجه توأمان خبرنگاران به دولت و ملت، مسئولیت سنگین فعالان این عرصه است که تبیین و تشریح دقیق رویکردها و خدمات نظام و دولت در نزد افکار عمومی از یکسو و انعکاس مسئولانه خواسته های مردم، پیگیری واقع بینانه مطالبات عمومی و نظارت رسانه ای بر قدرت را در بر دارد؛ و البته ایفای موفق این مسئولیت، تلاشی هنرمندانه و حرفه ای را می طلبد که پی در پی آزمونی دشوار را پیش روی خواهران و برادران خبرنگار می گشاید.

جانشین رییس جمهور در شورای اجتماعی کشور ادامه داد: در این میان آنچه دشواری های فعالیت اصحاب شریف رسانه و خبرنگاران عزیز ایران را دوچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز خبرنگاران به دولت و ملت، مسئولیت سنگین فعالان این حوزه است

تمرکز خبرنگاران به دولت و ملت، مسئولیت سنگین فعالان این حوزه است