مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-08ورزشي

پاداش پای سکوی زارع و گنج زاده پرداخت شد


پاداش پای سکوی آخرین مدال آوران کاروان ایران در المپیک توکیو به همراه کادر فنی و سرپرستان تیم ها پرداخت شد.

- و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، پاداش یورویی پای سکوی کمیته ملی المپیک به عنوان پاداش مدال آوران المپیک 2020 توکیو صبح امروز یکشنبه با حضور کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته، نصرالله سجادی سرپرست کاروان به امیرحسین زارع و سجاد گنج زاده و کادر فنی و سرپرستان رشته های کشتی و کاراته پرداخت شد.

در این مراسم به سجاد گنج زاده دارنده مدال طلا کاراته 10 هزار یورو و به امیرحسین زارع دارنده مدال برنز کشتی آزاد 3500 یورو پاداش نقدی اهدا شد.

برای کادر فنی و سرپرستان تیم های تیراندازی 7000، کشتی آزاد 5950، کشتی فرنگی 9450، وزنه برداری 3500 و کاراته 7000 یورو معادل 70٪ پاداش دریافتی ورزشکاران در نظر گرفته شده است که در اختیار روسای فدراسیون قرار گرفته تا به تشخیص خود پرداخت کنند.

پاداش اعطایی کمیته، نقدی و در محل بازی ها پرداخت می شود و بدیهی است که طبق مصوبه وزارت ورزش و جوانان پاداشی جداگانه از سوی دولت به مدال آوران این دوره از بازی های المپیک نیز پس از بازگشت به کشور و با حضور رییس جمهور اهدا خواهد شد.

بر اساس مصوبه وزارت ورزش پاداش کسب مدال طلای المپیک و پارالمپیک 2 میلیارد تومان، مدال نقره یک میلیارد و250 میلیون تومان و مدال برنز 750


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش پای سکوی زارع و گنج زاده پرداخت شد

پاداش پای سکوی زارع و گنج زاده پرداخت شد