مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-08اقتصادي

ازدواجی به سبک حریم مهر ماندگار


با همراهی ستاد ازدواج آسان حریم مهر ماندگار با مشارکت خیرین و بهره مندی از توان و ظرفیت آنها در بخش های مختلف در سه سال گذشته زمینه ازدواج 110 زوج جوان خرم بیدی فراهم و فصل جدیدی در زندگی آنها آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم بید، دیوار بین جوانان و زندگی مشترک این روزها مدام در حال قد کشیدن است، هر روز شاهد افزایش سرسام آور قیمت ها  و بالا رفتن هزینه های ازدواج هستیم، نرخ طلا، لوازم خانگی، مسکن، خوراک و پوشاک بر روی آسانسور تورمی ایستاده اند که فقط دکمه بالابر دارد و همین امر دلهره ای را به جان جوانان انداخته و مزید علت شده تا آهنگ امتناع از ازدواج را کوک کند.

درحالی که زنگ خطر تجرد کشور به صدا درآمده  و تشکیل خانواده، گذر از هفت خوان رستم شده و بالا رفتن سن ازدواج بر فرزندآوری جامعه آسیب جدی وارد کرده است به نحوی که جمعیت ایران از سن جوان فاصله گرفته و به سمت پیری می رود.

علت هایی چون تجمل گرایی، فرهنگ اسراف و مصرف گرایی، سخت گیری در مراسم ازدواج و ازدواج در سنین بالا، تبلیغات رسانه ای با خانه هایی با وسایل لوکس، سبک معماری غربی و تماماً رفاه پرستی افزون بر موارد فوق در زندگی مردم رسوخ کرده و بیش از پیش جوانان را با مفاهیم ازدواج آسان دچار تناقض کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواجی به سبک حریم مهر ماندگار

ازدواجی به سبک حریم مهر ماندگار