مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-08سياسي

خبرنگاران پرچمدار شفاف سازی هستند


استاندار گلستان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، هفته و روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، هفته و روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

متن پیام دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است: عصر حاضر از نگاه بسیاری از صاحب نظران عصر رسانه، خبر و اطلاع رسانی است و خبرنگاران به عنوان پرچم داران شفاف سازی و آگاهی بخشی محسوب می شوند.

خبرنگاران همواره توانسته اند با نقد سازنده و بیان مشکلات به جامعه و مدیران در مسیر رشد و توسعه کمک کنند.

شاید اگر تلاش خبرنگاران و رسانه ها نبود بسیاری از مسائل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی رفع نمی شد و بی تردید رسانه ها و مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی می توانند سرعت حرکت جامعه را به سمت پیشرفت و توسعه افزایش دهند.

گلستان به عنوان نگارستان ایران سابقه سِترگی در عرصه خبرنگاری داشته و امروز نیز بسیاری از فرزندان این استان در عرصه خبری کشور و استان به اطلاع رسانی و افتخارآفرینی در عرصه رسانه می پردازند.

بی تردید در روزگار پاندمی ویروس کرونا اگر زحمات، خدمات و همراهی خبرنگاران نبود وضعیت شیوع و ابتلا به ویروس کرونا بسیار حادتر شرایط فعلی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران پرچمدار شفاف سازی هستند

خبرنگاران پرچمدار شفاف سازی هستند