مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 03:152021-08-07سياسي

80 درصد اعتبارات بیجار به روستاها اختصاص داده شد


فرماندار بیجار با اشاره به اهمیت توسعه روستاها به عنوان موضوع پایه ای از واگذاری 75 تا 80 درصد اعتبارات در اختیار فرماندار در طول سه سال گذشته به روستاها خبر داد.

- ایسنا/کردستان فرماندار بیجار با اشاره به اهمیت توسعه روستاها به عنوان موضوع پایه ای از واگذاری 75 تا 80 درصد اعتبارات در اختیار فرماندار در طول سه سال گذشته به روستاها خبر داد.

علی اکبر ورمقانی به مناسبت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی در دفتر خبرگزاری ایسنا در بیجار حضور یافت و با اشاره به جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از ادارات فعال شهرستان بیجار اظهار کرد: جهاد در حوزه های دانش بنیان و فرهنگی فعالیت های ارزشمندی داشته و درمانگاه امامیه که قرار است جهاد دانشگاهی آن را راه اندازی کند موضوع بسیار مهمی است.

وی افزود: جهاد دانشگاهی در حوزه اقتصاد دانش بنیان به خوبی وارد شده است؛ متاسفانه در کشور افراد صاحب ایده سرمایه ندارند و افرادی که پول دارند ایده ای ندارند و لازم است که افراد سرمایه گذار به صاحبان ایده ایمان و اعتقاد داشته باشند و هر زمانی که بر اساس علم و دانش جلو برویم موفق هستیم و در جهاد دانشگاهی این موضوع در حال انجام شدن است؛ باید بتوانیم از تمام ظرفیت جهاد دانشگاهی استفاده کنیم و لازم است که به جهاد دانشگاهی اعتباراتی در ردیف بودجه اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد اعتبارات بیجار به روستاها اختصاص داده شد

80 درصد اعتبارات بیجار به روستاها اختصاص داده شد