مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 03:052021-08-07سياسي

مدیران سنتی توانایی حل مشکلات را ندارند/ به وزرای سد شکن رای اعتماد می دهیم


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران انقلابی و ریسک پذیر که توانایی شکستن سدهای گرانی، رانت و ویژه خواری را دارند، می توانند رای اعتماد مجلس را کسب کنند.

- غلامرضا شریعتی اندراتی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به شرایط سخت اقتصادی،گفت: لازمه گذار از این شرایط سخت، به کارگیری مدیران باتجربه و ریسک پذیر با روحیه انقلابی و جهادی است.

مدیرانی با روحیه سنتی که درگیر ضوابط دست وپاگیر هستند، نمی توانند چالش های جدی در مدیریت مسکن را حل کنند.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیریتی وزارت راه سنتی است،افزود: این مجموعه مدیریتی، فقط به درد مدیریت کشور در شرایط گل و بلبل می خورد و نمی تواند از پس مشکلات جدی در حوزه مسکن بربیاید.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: مدیران انقلابی و ریسک پذیر که توانایی شکستن سدهای گرانی، رانت و ویژه خواری را دارند، می توانند همراه با رییس جمهور برای حل مشکلات کشور گام های جدی بردارند؛ مدیرانی که اول به دنبال تأمین بودجه و امکانات هستند تا بتوانند مشکلات کشور را حل کنند، نمی توانند همراهان خوبی برای رییس جمهور باشند.

شریعتی با تأکید بر اینکه مدیران ریسک پذیر و انقلابی می توانند سد مشکلات را بشکنند، گفت: اسلامی وزیر فعلی راه و شهرسازی از این روحیه برخوردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران سنتی توانایی حل مشکلات را ندارند/ به وزرای سد شکن رای اعتماد می دهیم

مدیران سنتی توانایی حل مشکلات را ندارند/ به وزرای سد شکن رای اعتماد می دهیم