مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 02:552021-08-07سياسي

حیات نیم بند خبرنگاری در کردستان


رییس خانه مطبوعات استان کردستان با واکاوی مصایب رسانه ها و خبرنگاران در روزهای کرونایی، حیات این حرفه را در کردستان نیم بند می داند و می گوید: - ایسنا/کردستان رییس خانه مطبوعات استان کردستان با واکاوی مصایب رسانه ها و خبرنگاران در روزهای کرونایی، حیات این حرفه را در کردستان نیم بند می داند و می گوید: آیبنده مطبوعات در استان کردستان روشن نیست.

شیروان یاری در گفت و گو با ایسنا در رابطه با مسئله تاثیر کرونا بر رسانه می گوید: رسانه های برخط و نوشتاری قبل از کرونا نیز دچار آسیب های زیادی بودند و به طور مثال رسانه های نوشتاری به دلیل کمبود و گرانی کاغذ و فرآیند چاپ، تعداد صفحات خود را کاهش داده بودند و تغییر ساختار رسانه ها در کشور و به تبع در استان کردستان آغاز شده بود.

وی از کرونا به عنوان یک پدیده جهانی یاد می کند و می افزاید: این پدیده تمامی رسانه های جهان و نه تنها ایران را تحت تاثیر قرار داده است.

رییس خانه مطبوعات استان کردستان به راه اندازی سایتی در راستای پیامدهای اقتصادی کرونا در ابعاد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در کشور اشاره و بیان می کند: کارکرد و رویکرد رسانه نسبت به پدیده کرونا دو مولفه قابل بررسی در ابعاد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیات نیم بند خبرنگاری در کردستان

حیات نیم بند خبرنگاری در کردستان