مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 00:052021-08-07ورزشي

بهترین مکمل ها برای قبل از تمرین + کارکرد


ورزشکاران می توانند قبل از شروع تمرین با توجه به اهداف متفاوتی که دارند از مکمل های مناسب استفاده کنند، هرچند که باید از آلوده نبودن به مواد ممنوعه و دوپینگ این مکمل ها مطمئن باشند.

- ورزشکاران می توانند قبل از شروع تمرین با توجه به اهداف متفاوتی که دارند از مکمل های مناسب استفاده کنند، هرچند که باید از آلوده نبودن به مواد ممنوعه و دوپینگ این مکمل ها مطمئن باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهتر است ورزشکاران قبل از مصرف مکمل های مناسب پیش از شروع تمرین، ابتدا اهداف خود را مشخص کرده و بر این اساس نسبت به مصرف مکمل مربوطه اقدام کنند.

بر اساس این مطلب که از سوی حوریه گلینی متخصص پزشکی ورزشی تهیه شده و از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی در اختیار ایسنا قرار گرفته در رابطه با کارکرد مکمل ها برای قبل از شروع تمرین، آمده است: کافیین باعث افزایش انرژی در دسترس، بهبود عملکرد عصبی و روانی و افزایش چربی سوزی می شود.

آمینوانرژی، تامین اسید آمینه های ضروری و کمک به ریکاوری سریع تر عضلات، افزایش انرژی و بهبود قدرت تمرکز را به همراه دارد و آرژنین باعث بهبود خون رسانی به عضلات و به تاخیر انداختن خستگی می شود.

گلوتامین باعث می شود عملکرد روانی بهبود یابد و تقویت سیستم ایمنی مخصوصا برای ورزشکاران کم وزن و مصدوم از دیگر مزایای آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین مکمل ها برای قبل از تمرین + کارکرد

بهترین مکمل ها برای قبل از تمرین + کارکرد