مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 15:052021-08-07اقتصادي

کشف انبار روغن موتورهای احتکاری در اصفهان


رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف انبار روغن موتور خودروهای سنگین به ارزش 16 میلیارد و 100 میلیون ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، کامران ریاحی بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با احتکار روغن موتور خودروهای سنگین که باعث کمبود این قلم از کالا در بازار و بروز نوسانات قیمت آن شده و نارضایتی راننده خودروهای سنگین را به همراه داشت، ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار روغن موتور خودروهای سنگین در یک انبار مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: ماموران پس از اخذ دستور مقام قضایی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت به محل مذکور اعزام و در بازدید از آن 46 هزار لیتر انواع روغن موتور خودروهای سنگین که از مدت ها قبل احتکار شده بودند را کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش روغن موتورهای احتکاری را 16 میلیارد و 100 میلیون ریال اعلام کردند گفت: انبار مذکور با حکم مقام قضایی پلمب و پرونده آن برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار روغن موتورهای احتکاری در اصفهان

کشف انبار روغن موتورهای احتکاری در اصفهان