مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 13:402021-08-07سياسي

اجرای طرح «بصیرت عاشورایی» در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری


معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: طرح «بصیرت عاشورایی» ویژه دهه اول محرم به میزبانی بقاع شاخص و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجرا می شود.

- حجت الاسلام علی مهرابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی با هدف اجرای ویژه برنامه های مذهبی ماه محرم و تبیین اهداف قیام عاشورا با بیان صحیح وقایع نهضت حسینی و استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها به ویژه حضور فعال و مؤثر در فضای مجازی اجرا می شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا برای برگزاری مراسم مذهبی در فضای باز و رعایت پروتکل های بهداشتی افزود: هیئت های مذهبی در بقاع شاخص مستقر و از ظرفیت فضا های روباز موجود در بقاع برای عزاداری استفاده می کنند.

وی ادامه داد: شاخص ترین فعالیت ها در این دهه ویژه برنامه لبیک یا حسین(ع)، احلی من العسل، شیرخوارگان حسینی و رهروان زینبی می باشد.

مهرابی تصریح کرد: سیاه پوش نمودن بقاع متبرکه، حضور هیئات مذهبی و دسته جات عزاداری در بقاع، اقامه عزا و برپایی نماز جماعت ظهر عاشورا در فضاهای روباز بقاع متبرکه شاخص از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در ماه محرم و صفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «بصیرت عاشورایی» در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح «بصیرت عاشورایی» در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری