مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 13:202021-08-07اقتصادي

سرعت توسعه کسب و کارها با آموزش های مهارتی همخوانی ندارد


معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: سرعت توسعه کسب و کارها و اشتغال های جدید در کشورمان تناسبی با آموزش های ارائه شده ندارد و پاسخگوی نیازهای تغییراتی و تحولاتی نیست.

- ، ارژنگ عزیزی عصر شنبه در نشست معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان فنی و حرفه ای با مدیران استان اردبیل اظهار کرد: ضروری است در این زمینه برنامه ریزی به شکلی باشد تا پاسخگوی نیازها و تغییرات روزآمد جهانی باشیم که در این زمینه باید از ظرفیت های سازمان فنی و حرفه ای در ارتقا مهارت آموزی و توسعه برنامه های آموزشی استفاده شود.

وی استان اردبیل را قطب کشاورزی کشور اعلام کرد و گفت: در بخش تولیدات کشاورزی با وجود قدمت مجموعه هایی همچون کشت و صنعت مغان ما شاهد توسعه برنامه های آموزشی و مهارتی برای نیروی انسانی نبودیم به طوری که همچنان در بحث هرس، سمپاشی و برداشت محصولات از باغات و مزارع با نیروی کار فاقد مهارت روبه رو هستیم.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل ضرورت آموزش نیروهای انسانی شاغل در بخش کشاورزی را به عنوان حلقه مفقوده یادآور شد و تصریح کرد: در حالی بزرگترین مجتمع گلخانه ای کشور در استان اردبیل و به مساحت یک هزار و 600 هکتار در حال احداث و بهره برداری است که نیروی ماهر و دارای مهارت در این حوزه نداریم که ضرورت دارد سازمان فنی و حرفه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت توسعه کسب و کارها با آموزش های مهارتی همخوانی ندارد

سرعت توسعه کسب و کارها با آموزش های مهارتی همخوانی ندارد