مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 12:552021-08-07سياسي

تنگ نظری ها باعث خروج سرمایه صنعت گران از بوشهر می شود


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه به دلیل تنگ نظری ها و سختگیری هایی که در برخی ادارات با صنعت گران می شود خیلی از آن ها تصمیم به خروج سرمایه خود می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری عصر امروز در کارگروه تسهیل و رفع ویژه تولید کرده اند، افزود: برخی افراد تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال و تولید دریافت کرده ولی در زمینه های دیگری مصرف کرده و به منافع بسیاری نیز دست پیدا کرده اند، باید با این افراد برخورد شدید و قانونی صورت گیرد و این تسهیلات به مسیر اصلی خود در حوزه تولید برگردد.

جمیری عنوان کرد: باید از کارآفرینان و تولیدکنندگانی که با تحمل همه سختی ها، کمبودها و ناملایمات باز هم در میدان مانده اند و به توسعه صنعت و اشتغال در استان کمک می کنند حمایت ویژه به عمل آید.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: متأسفانه به دلیل تنگ نظری ها و سختگیری هایی که در برخی ادارات با صنعت گران می شود خیلی از آن ها تصمیم به خروج سرمایه خود از استان و سرمایه گذاری در دیگر نقاط کشور می گیرند.

وی اظهار کرد: در استان ما همه ظرفیت ها و توانمندی ها وجود دارد و بیشتر مسائل، مشکلات و موانع تولید در حوزه مدیریتی است، اگر مشکلاتی هم در حوزه قانون گذاری وجود داشته باشد ما آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنگ نظری ها باعث خروج سرمایه صنعت گران از بوشهر می شود

تنگ نظری ها باعث خروج سرمایه صنعت گران از بوشهر می شود