مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 12:052021-08-07سياسي

سومین رویداد ملی فهما رسما آغاز به کار کرد/ تلاش برای انس جوانان با مسجد


حجت الاسلام ارزانی در آیین رونمایی از پوستر و افتتاح رسمی سومین رویداد ملی فهما در برنامه زنده سیمای خانواده اظهار کرد: فعالیت 26 هزار کانون فرصتی برای انس نسل جوان با مسجد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، برنامه زنده سیمای به استقبال فضای مجازی رفته ایم و با توجه به شرایط کنونی و به جهت رعایت پروتکل ها در فضای مجازی همه فعالیت های خود را در بستر فضای مجازی تعریف کردیم.

وی با بیان اینکه تعداد 14 هزار باب از کانون های فرهنگی هنری مساجد را کانون های روستایی تشکیل می دهند، گفت: طبیعتا در روستاها فرهنگسرا، سینما، مراکز مختلف فرهنگی موجود نیست و مسجد همه آن کارکردها را دارد؛ معتقدم از آنجایی که فضای مسجد یک سِری بازدارندگی هایی دارد و به بیان دیگر نمی شود هر فعالیتی را در مسجد داشت در نتیجه این فضا، اعضای کانون ها را به این سمت سوق می دهد که آثار تولیدی شان ارزشی باشد، برای مثال اگر اعضای کانون قصد دارند فیلم بسازند، نمایش اجرا کنند و فعالیت های دیگر داشته باشند همه این موارد با توجه به اینکه در مسجد انجام می شود سبقه الهی دارند.

ارزانی ادامه داد: فعالیت های اعضای کانون ها در قالب 12 عرصه و رواق حرفه ای و طبقه بندی شده در سامانه بچه های مسجد ارایه شده و به ضرس قاطع می گویم که در هیچ نقطه از جهان اسلام چنین مدلی ارایه نشده است، این مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین رویداد ملی فهما رسما آغاز به کار کرد/ تلاش برای انس جوانان با مسجد

سومین رویداد ملی فهما رسما آغاز به کار کرد/ تلاش برای انس جوانان با مسجد