مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 11:502021-08-07سياسي

سهند به شبکه شهرهای سالم جهان پیوست


فرماندار شهرستان اسکو با بیان اینکه همدلی مردم و مسئولان سهند را جهانی کرد، افزود: سهند به شبکه شهر های سالم جهان پیوست.

- به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسکو، بابک رضی منش اظهار داشت: بسیار خوشحال و خرسندم که نتیجه 6 سال تلاش و پیگیری مسئولان شهرستان، مردم سهند و سازمان های مردم نهاد در اجرای برنامه شهر سالم سهند به ثمر نشست و سهند به عنوان پانزدهمین شهر سالم منطقه مدیترانه شرقی و نخستین شهر جمهوری اسلامی ایران به شبکه شهرهای سالم جهان پیوست.

فرماندار شهرستان اسکو با بیان اینکه پروژه شهر سالم یک رویکرد و یک برنامه جامع و تداوم یک جنبش جهانی برای رسیدن به توسعه سلامت در ابعاد مختلف آن است خاطرنشان کرد: برنامه شهر سالم سهند از سال 1395 آغاز گردیده و به عنوان یک برنامه منسجم، سازمان یافته تلاش کرد تا از رهگذر اقدامات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به شاخص های توسعه و در یک کلمه توسعه پایدار با هدف کاهش فقر و نابرابری، عدالت اجتماعی و افزایش کیفیت زندگی برسد.

رضی منش با اشاره به اینکه از زمان آغاز برنامه شهر سالم سهند که با مشارکت 18 دستگاه اجرایی، 6 تشکل مردم نهاد همراه بوده اقدامات سهند به صورت مستمر توسط مسئولان و کارشناسان برجسته سازمان بهداشت جهانی مورد ارزیابی قرار گرفته است افزود: آخرین ارزیابی و جمع بندی اقدامات برنامه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهند به شبکه شهرهای سالم جهان پیوست

سهند به شبکه شهرهای سالم جهان پیوست