مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 11:452021-08-07ورزشي

پایان کشتی آزاد با طلای سعدالله یف و قهرمانی روسیه


در جریان رقابت های روز پایانی کشتی آزاد المپیک توکیو، دیدارهای رده بندی و فینال اوزان 65 و 97 کیلوگرم برگزار شد و نمایندگان ژاپن و روسیه بر سکوی نخست قرار گرفتند.

به در جریان دیدار نهایی وزن 65 کیلوگرم، تاکوتو اتوگورو دارنده مدال طلای جهان 2018 در یک مبارزه سخت و دشوار مقابل حاجی علی یف دارنده 3 طلای جهان و یک برنز المپیک از آذربایجان با نتیجه نزدیک 5 بر 4 به برتری رسید و مدال طلای المپیک را از آن خود کرد.

در جریان دیدارهای رده بندی وزن 65 کیلوگرم نیز، باجرانگ از هند با نتیجه قاطع 8 بر صفر دولت نیازبکوف قزاق را برد و گاژی مراد رشید اف روس نیز 5 بر سفر مقابل موسوکایف از مجارستان صاحب برتری شد.

اما در فینال حساس وزن 97 کیلوگرم عبدالرشید سعدالله یف دارنده یک طلای المپیک و 4 طلای جهان و ملقب به تانک روس مقابل کایل اسنایدر دارنده مدال های طلای جهان و المپیک در مبارزه ای پر برخورد به برتری 6 بر 3 رسید و برای دومین مرتبه به مدال طلای المپیک رسید.

در دیدارهای رده بندی وزن 97 کیلوگرم نیز سالاس پرز کوبایی 3 بر 3 از سد شریف شریف اف دارنده مدال های طلای المپیک 2012 ، برنز المپیک 2016 و طلا، نقره و برنز جهان از آذربایجان گذشت و به مدال برنز رسید و آبارهام روآنو کشتی گیر کوبایی الاصل ایتالیا نیز 6 بر 2 از سد سلیمان کارادنیز ترک گذشت و دیگر مدال برنز این وزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کشتی آزاد با طلای سعدالله یف و قهرمانی روسیه

پایان کشتی آزاد با طلای سعدالله یف و قهرمانی روسیه