مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 11:402021-08-07سياسي

آمریکا با توطئه های خود به دنبال بر هم زدن ثبات لبنان است


آمریکا و رژیم صهیونیستی با توطئه های خود به دنبال بر هم زدن ثبات و امنیت در لبنان هستند اما اتحاد رمز پیروزی مردم لبنان است.

- ، ایوب حمید فرستاده ویژه نبیه بری رییس مجلس لبنان جهت شرکت در مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (شنبه 16 مردادماه) با وحید جلال زاده، رییس کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

جلال زاده با قدردانی از حضور هیئت پارلمانی لبنان در مراسم تحلیف ریاست جمهوری، روابط دو ملت ایران و لبنان را روابطی تاریخی و از صمیم قلب خواند و گفت: فعالیت های تأثیرگذار شخصیت های بزرگ ایرانی مانند امام موسی صدر و شهید چمران در لبنان نشاندهنده ارتباطات بردرانه میان دو ملت است.

رییس کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات لبنان، افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی با توطئه های خود به دنبال بر هم زدن ثبات و امنیت در لبنان هستند اما حمایت مردم لبنان از محور مقاومت پاسخ مناسبی به توطئه های دشمنان لبنان است.

وی افزود: اقدامات تخریبی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس علیه ملت لبنان به دلیل حمایت مردم این کشور از محور مقاومت است.

جلال زاده در پایان بر تداوم حمایت مجلس شورای اسلامی از لبنان و محور مقاومت تأکید کرد و اتحاد را رمز پیروزی مردم لبنان دانست و تصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با توطئه های خود به دنبال بر هم زدن ثبات لبنان است

آمریکا با توطئه های خود به دنبال بر هم زدن ثبات لبنان است