مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 11:402021-08-07سياسي

رژیم صهیونیستی توانایی جنگ را ندارد/ لبنان، توطئه ها را خنثی کرده است


رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقاومت ملت لبنان در مقابل حملات رژیم صهیونیستی، گفت: ملت لبنان با مدیریت مقاومت توانسته است با هوشمندی و خرد جمعی، - به نقل از خانه ملت، ایوب حمید فرستاده ویژه نبیه بری رییس مجلس جمهوری لبنان که برای شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوره سیزدهم به تهران سفر کرده است، با محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

قالیباف در ابتدای این دیدار، تحولات لبنان را موضوع حائز اهمیتی برای جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: وظیفه اسلامی و انسانی خود می دانیم که در همراهی محور مقاومت و در مبارزه با دشمنان اسلام در کنار ملت و دولت لبنان باشیم.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرچند دشمنان لبنان درصددند که ضربه های اقتصادی، امنیتی و سیاسی مهلکی به لبنان وارد کنند، اما توطئه ها و فشارهای آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه لبنان با تدبیر گروه های سیاسی ناکام مانده است.

قالیباف در تشریح دیدگاه خود افزود: ملت لبنان با مدیریت مقاومت تاکنون توانسته است با هوشمندی و خرد جمعی، توطئه های دشمنان را شناسایی و خنثی کند.

قالیباف تحریم های اقتصادی و ایجاد بحران تحمیلی بر لبنان را عامل مشکلات مردم دانست و گفت: امروزه آمریکا، برخی از کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی مشکلات ساختاری، اقتصادی و اختلافا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی توانایی جنگ را ندارد/ لبنان، توطئه ها را خنثی کرده است

رژیم صهیونیستی توانایی جنگ را ندارد/ لبنان، توطئه ها را خنثی کرده است