مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-07سياسي

تولیدکنندگان استان بوشهر در پیچ وخم دستگاه های اجرایی گرفتار هستند


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: تولیدکنندگان استان بوشهر در پیچ وخم دستگاه های اجرایی گرفتار هستند.

- ، عبدالکریم جمیری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران خواستار حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان برای توسعه اشتغال شد و اظهار داشت: کمبودها و ناملایمات پیش روی تولید باید با همراهی همه مسئولان رفع شود.

وی با انتقاد از برخی تنگ نظری ها و سختگیری ها در برخی ادارات با صنعتگران اضافه کرد: این سخت گیری ها باعث می شود که صنعتگران صنعتگران تصمیم به خروج سرمایه خود از استان و سرمایه گذاری در دیگر نقاط کشور می گیرند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم حمایت لازم انجام شود تا تولیدکنندگان استان در پیچ و خم هایی که دستگاه های اجرایی برای آنها ایجاد می کنند گرفتار نشوند و شاهد رفع مشکلاتشان باشیم.

وی به شرایط خاص کشور در حال حاضر اشاره کرد و ادامه داد: همه دستگاه های دخیل در امر تولید باید عزم خود را برای مانع زدایی و پشتیبانی از تولیدکنندگان و صنعتگران استان بردارند.

وی با اشاره به برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در هفته گذشته، اذعان کرد: برای پیگیری مشکلات و معضلات پیش روی صنعتگران استان، از رؤسای بانک های عامل، مدیران کل تأمین اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، مخابرات،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان استان بوشهر در پیچ وخم دستگاه های اجرایی گرفتار هستند

تولیدکنندگان استان بوشهر در پیچ وخم دستگاه های اجرایی گرفتار هستند