مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 10:202021-08-07اقتصادي

بیشتر مشکلات کشور ناشی از سوءمدیریت است


سرمایه گذاری خارجی باید منجر به ارز آوری و انتقال تکنولوژی شود و همچنین جلوی خروج ارز از کشور را نیز بگیرد.

- ، حمیدرضا غزنوی امروز در نشست خبری اظهار داشت: واحدهای تولیدی در ایران، واحدهای متوسط و کوچک هستند، در حالی که ما از طریق پیشران های اقتصادی می توانیم کشور را توسعه دهیم؛ در کشورهای صنعتی دنیا از طریق پیشران های اقتصادی، کارها را جلو می بریم.

دبیر مجمع کارآفرینان کشور با بیان اینکه فرماندهان ارشد جنگ اقتصادی، کارآفرینان بزرگ هستند، گفت: دولت جدید باید حقوق مالکیت، تدوین استراتژی صنعتی، تدوین سیاست گذاری صنعتی و استراتژی سرمایه گذاری خارجی، خلق ارزش های جدید، طراحی صنعتی به منظور جذب فارغ التحصیلان و اعمال سیاست های تشویقی برای تحقق ساخت داخل را در دستور کار قرار دهد.

دبیر مجمع کارآفرینان کشور تصریح کرد: در مورد تعامل با کشورهای خارجی باید در نظر داشته باشیم که اگر توافقی صورت می گیرد به نفع تولید باشد.

وی تأکید کرد: سرمایه گذاری خارجی باید منجر به ارز آوری و انتقال تکنولوژی شود و همچنین جلوی خروج ارز از کشور را نیز بگیرد.

بیشتر مشکلات کشور ناشی از سوءمدیریت است در ادامه رضایی عضو هیئت مدیره مجمع کارآفرینان کشور اظهار داشت: با بیان اینکه کشور روزهای حساسی را پشت سر گذاشته است، اظهار داشت: اگرچه آثار تحریم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر مشکلات کشور ناشی از سوءمدیریت است

بیشتر مشکلات کشور ناشی از سوءمدیریت است