مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-07بين الملل

جهاد اسلامی: هرگونه تشدید حمله، درهای جهنم را به روی رژیم صهیونیستی می گشاید


نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان تأکید کرد که هر گونه تجاوزی علیه هر یک از طرف های محور مقاومت، تجاوز علیه کل محور مقاومت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احسان عطایا نماینده جنبش گفت که پاسخ مقاومت اسلامی لبنان به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه این کشور، پاسخ طبیعی برای مقابله با تلاش دشمن جهت هدف قرار دادن مقاومت بود.

عطایا تصریح کرد که رژیم صهیونیستی برای جبران خسارت های بزرگ خود در نبرد شمشیر قدس و تغییر معادلات و قواعد درگیری تلاش می کند و ارتش این رژیم با تجاوز به جنوب لبنان سعی کرد پیامی را به جبهه داخلی و سربازان شکست خورده خود داده و روحیه آن ها را تقویت کند با این ادعا که زمام امور را به دست دارد و هر زمان بخواهد حمله می کند.

وی افزود: پاسخ مقاومت نیز سیلی محکمی برای دشمن صهیونیستی بود و این پیام را به دشمن داد که به هر گونه تجاوزی پاسخ متقابل داده می شود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که مقاومت بایستی از یک سو قدرت بازدارندگی خود و از سوی دیگر دستآوردها و پیروزی های کسب شده در نبرد سیف القدس را حفظ کند.

عطایا تأکید کرد که تشدید حملات به نفع دشمن صهیونیستی نیست و برای هر گونه تشدید حمله ای بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد و درهای جهنم به روی آن باز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: هرگونه تشدید حمله، درهای جهنم را به روی رژیم صهیونیستی می گشاید

جهاد اسلامی: هرگونه تشدید حمله، درهای جهنم را به روی رژیم صهیونیستی می گشاید