مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 10:052021-08-07سياسي

گلرو: تهدید ایران به حمله توسط صهیونیست ها در حد یک جوک است


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تهدید ایران به حمله از سوی صهیونیست ها در حد یک جوک است و آنها خود به خوبی این مسئله را می دانند.

- عباس گلرو نماینده مردم سمنان در نیز حمله ای داشته باشند، با کلی محاسبات این کار را می کنند، ولی باز هم سخت ترین و محکمترین پاسخ ها را دریافت می کنند.

  نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا و صهیونیست ها باید بدانند که تهدید آنها علیه جمهوری اسلامی ایران همانطور که تاکنون بی فایده بوده از این پس هم بی نتیجه و بی فایده خواهد بود.

  وی گفت: این قبیل تهدیدات از سوی آنها علیه جمهوری اسلامی ایران و کشیدن پای شورای امنیت به این مسئله و امثال این اقدامات کارهایی نیست که جمهوری اسلامی ایران را بخواهد از ادامه مسیرش باز دارد.

وی افزود: در طول این چهل و دو سال پس از پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی هیچ گاه با هیچ تهدید از مسیری که در پیش گرفته عقب ننشسته و تغییر مسیر نداده است و  حتی جنگ هشت ساله علیه ایران نیز نتوانست در این مسیر تغییری ایجاد کند چه رسد به تهدید و فشار و امثال آن.

  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: امروز مقاومت معادلات منطقه را تغییر داده و آمریکا چاره ای جز خارج از منطقه ندارد و همانطور که می بینید نیروهایش را از افغانستان خارج کرده و در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلرو: تهدید ایران به حمله توسط صهیونیست ها در حد یک جوک است

گلرو: تهدید ایران به حمله توسط صهیونیست ها در حد یک جوک است