مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-07سياسي

برپایی ایستگاه های سلامت با هدف مشاوره پزشکی به همت هیأتی ها


هادی شعبانی مسئول دفتر خدمات اجتماعی جامعه ایمانی مشعر از خیریه، صندوق قرض الحسنه و موکب اربعین به عنوان برخی از ویژگی های هیأت های خدمات رسان نام برد.

- به نقل از روابط عمومی جامعه ایمانی مشعر، هادی شعبانی با اشاره به اینکه نیروهای هیأت امسال در اعیاد گذشته به صورت ویژه پیگیری کرده اند، اظهار کرد: مجموعه میداندار خدمت، پویش مائده را در 110 نقطه از کشور با محوریت هیأت های مذهبی و هدف پخت 550 هزار پرس غدای گرم و توزیع میان نیازمندان دنبال کرده است.

وی اضافه کرد: برپایی ایستگاه های سلامت با هدف مشاوره پزشکی و ایستگاه های صلواتی، راه اندازی کاروان های شادی برگزاری مراسم مولودی خوانی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در نقاط مختلف کشور با توجه به شرایط ویژه هر منطقه، به همت هیأتی ها انجام شده است.

مسؤول دفتر خدمات اجتماعی جامعه ایمانی مشعر با بیان اینکه میاندار خدمت نمادی از هیأت های خدمات رسان کشور است، گفت: هیأت هایی که دغدغه مردم به ویژه محرومان را دارند در کنار نکوداشت و تعظیم شعائر دینی، دست گیری از نیازمندان را به عنوان یک هیأت اجتماعی دنبال کرده اند.

وی از داشتن خیریه، صندوق قرض الحسنه و موکب اربعین به عنوان برخی از ویژگی های هیأت های خدمات رسان نام برد و مطرح کرد: میاندار خدمت با استفاده از ظرفیت دفتر خدمات اجتماعی جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی ایستگاه های سلامت با هدف مشاوره پزشکی به همت هیأتی ها

برپایی ایستگاه های سلامت با هدف مشاوره پزشکی به همت هیأتی ها