مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 09:302021-08-07سياسي

تفکر جهادی می تواند چراغ راه رفع موانع کشور باشد


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز گفت: فرهنگ تفکر و حرکت جهادی همانگونه که پیش از این آزموده شده است، می تواند چراغ راه و الگو قابل اتکایی برای رفع موانع و مشکلات جامعه و کشور باشد.

- ایسنا/البرز معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز گفت: فرهنگ تفکر و حرکت جهادی همانگونه که پیش از این آزموده شده است، می تواند چراغ راه و الگو قابل اتکایی برای رفع موانع و مشکلات جامعه و کشور باشد.

سعید قاسمی جیردهی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز با تبریک فرا رسیدن سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی به بیان دستاوردهای شاخص این نهاد در استان البرز پرداخت و گفت: جهاد دانشگاهی واحد استان البرز در پی تشکیل استان، از تجمیع مراکز مختلف جهاد دانشگاهی مستقر در استان شکل گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به فعالیت بیش از سه دهه جهاد دانشگاهی در دانشگاه خوارزمی و فعالیت های فرهنگی و آموزشی کوتاه مدت تخصصی و بلند مدت در سطح کلانشهر کرج افزود: از گذر این سالیان، ارتباطات گسترده ای در حوزه های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی در سطح استان ایجاد شده است که برای نمونه می توان به بخش های وابسته به واحد همانند خبرگزاری های ایسنا و ایکنا و مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) اشاره کرد که به مدد تلاش ها و زحمات فراوان همکاران فرهنگی، فعالیت مستمر و شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر جهادی می تواند چراغ راه رفع موانع کشور باشد

تفکر جهادی می تواند چراغ راه رفع موانع کشور باشد