مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-07سياسي

درخواست از رییس جمهور برای انتخاب تیم اقتصادی کارآمد و هماهنگ


بسیج دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران از رییس جمهور خواست تا تیم اقتصادی کارآمد و هماهنگ در دولت سیزدهم، برای مقابله با چالش های اقتصادی سهمگین موجود و آتی و کسب دستاوردهای در شان ملت بزرگ ایران را انتخاب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران در نامه ای به آیت الله رییسی رییس جمهور درباره ویژگی های تیم اقتصادی دولت سیزدهم نوشت: وزیر اقتصاد در دولت سیزدهم باید دارای ویژگی های ویژه ای باشد تا بتواند وجاهت سپردن وظیفه خطیر راهبردی و فرماندهی و رییس سازمان برنامه و بودجه باید به اتکای دانش اقتصادی خود تصمیماتی بگیرند که مسیر اقتصادی آینده کشور را تعیین می کند؛ بنابراین یکی از شرایط لازم احراز این دو پست تخصص در امور اقتصادی است.

همانند دیگر علوم، جایگاه تخصصی و علمی، اظهار نظرهای اقتصادی، سابقه تحقیق و پژوهش ایشان بهترین نشانه برای شناسایی متخصصان خبره است.

با توجه به آنکه سیاست گذاری یکی از وظایف این دو جایگاه حساس است، ضروریست این دو مقام مسئول علاوه بر تجربه مدیریت دولتی، با اصول علم سیاست گذاری نیز آشنا بوده و سوابق روشنی در زمینه پیشنهاد سیاست های مشخص، سازنده و موثر اقتصادی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از رییس جمهور برای انتخاب تیم اقتصادی کارآمد و هماهنگ

درخواست از رییس جمهور برای انتخاب تیم اقتصادی کارآمد و هماهنگ