مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-07فرهنگي

کرونا گردهمایی خبرنگاران ایلامی را لغو کرد


رییس خانه مطبوعات و رسانه های استان ایلام گفت: به دلیل محدودیت های ناشی از وضعیت قرمز استان بر اثر کرونا گردهمایی بزرگداشت روز خبرنگار لغو شد.

- ایسنا/ایلام رییس خانه مطبوعات و رسانه های استان ایلام گفت: به دلیل محدودیت های ناشی از وضعیت قرمز استان بر اثر کرونا گردهمایی بزرگداشت روز خبرنگار لغو شد.

سجاد صیدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط حاد کرونا، برنامه های بزرگداشت روز خبرنگار امسال محدود به چند برنامه خواهد بود و هیچ جشن و گردهمایی حضوری برگزار نخواهد شد.

وی به اختتامیه جشنواره چهارم فصلی مطبوعات استان اشاره کرد و گفت: این آیین با حضور استاندار و جمعی از مدیران و خانواده زنده یاد حاج سامی شهبازی و حاج پژمان مهدوی فر از درگذشتگان رسانه استان عصر امروز شنبه در سالن اجتماعات استانداری ایلام برگزار خواهد شد.

رییس خانه مطبوعات و رسانه های ایلام با بیان اینکه پیش از برگزاری این آیین از خانواده در گذشتگان رسانه استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تقدیر می شود، از افتتاح میدان رسانه همزمان با روز خبرنگار امسال در شهر ایلام خبر داد و گفت: ادای احترام آنها به درگذشتگان رسانه استان در بهشت رضا از دیگر برنامه های هفته خبرنگار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا گردهمایی خبرنگاران ایلامی را لغو کرد

کرونا گردهمایی خبرنگاران ایلامی را لغو کرد