مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 08:502021-08-07اقتصادي

افزایش مصرف برق در فارس و احتمال بازگشت خاموشی ها


سخنگوی صنعت برق و مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر اعلام کرد : بر اساس  اعلام دیسپاچینگ مرکزی با افزایش مصرف برق در هفته گذشته و تداوم همین روند در هفته جاری احتمال بازگشت خاموشی ها در این هفته در مناطقی از استان فارس و جنوب کشور وجود دارد.

- محسن جوادی آزاد شنبه 16 مرداد به خبرنگاران، با اشاره به پیش بینی افزایش دما طی روزهای آتی و احتمال افزایش مصرف برق به واسطه گرمتر شدن هوا، گفت: متوسط مصرف برق طی هفته گذشته نسبت به سقف مجاز در استان فارس حدود 17 درصد برآورد شده است.

جوادی آزاد افزود: از ابتدای صبح امروز(16 مرداد) تاکنون میزان مصرف برق در استان فارس به صورت ساعتی در حال افزایش است که با توجه به شرایط شبکه سراسری در صورت استمرار وضعیت موجود، احتمال برهم خوردن تراز تولید و مصرف انرژی برق وجود دارد.

سخنگوی صنعت برق و مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر افزود: در صورت همکاری مشترکین و کاهش بار، احتمالا مشکلی در منطقه ایجاد نخواهد شد، اما با تداوم افزایش مصرف باید منتظر بروز خاموشی ها و فعال شدن جدول خاموشی های نوبتی در استان فارس باشیم.

او بیان اینکه مدیریت اثر بخش و اصلاح الگو مهمترین رویکردها برای عبور از اوج مصرف برق در تابستان 1400 گفت: متخصصان حوزه برق در استان فارس و جنوب کشور در تابستان جاری همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مصرف برق در فارس و احتمال بازگشت خاموشی ها

افزایش مصرف برق در فارس و احتمال بازگشت خاموشی ها