مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 08:302021-08-07اقتصادي

جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری اولویت شورای ششم شیراز باشد


رییس خانه صنعت معدن و تجارت فارس با تاکید بر اینکه جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری در دستور کار شورای ششم شیراز قرار گیرد، گفت: با برنامه ریزی و اعمال سیاست درست می توان گام های بزرگی در زمینه گردشگردی برداشت.

- ایسنا/فارس رییس خانه صنعت معدن و تجارت فارس با تاکید بر اینکه جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری در دستور کار شورای ششم شیراز قرار گیرد، گفت: با برنامه ریزی و اعمال سیاست درست می توان گام های بزرگی در زمینه گردشگردی برداشت.

سهراب شرفی در دیدار با رییس جدید شورای شهر شیراز، ضمن تاکید بر تعامل سازنده و موثر بین این دو نهاد گفت: خانه صمت فارس آمادگی دارد تا در زمینه طرح های اشتغالزا و سرمایه گذاری در شیراز با شورای شهر همکاری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه صمت فارس، او افزود: استان فارس و بالاخص شهر شیراز پتانسیل بسیار زیادی برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در حوزه های مختلف دارد و با توجه به اینکه صنعت گردشگری یکی از مزیت های اصلی توسعه اقتصادی این استان است اما متاسفانه در سالهای گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته است که باید در دولت جدید و دور جدید شوراهای شهر شاهد سیاستگذاری های متفاوتی در این حوزه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری اولویت شورای ششم شیراز باشد

جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری اولویت شورای ششم شیراز باشد