مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-07سياسي

تحقق حداکثری فتوای رهبری با روحیه جهادی پرسنل بهشت زهرا در بحران کرونا


مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) از همان ابتدای شروع بحران کرونا با روحیه جهادی در شرایطی که همه جا صحبت از دوری و حفظ فاصله از بیماران مبتلا به کرونا بود با تمام وجود این بحران را مدیریت کردند و امر تطهیر و تکفین این عزیزان را انجام دادند.

- عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) از همان ابتدای شروع بحران کرونا با روحیه جهادی در شرایطی که همه جا صحبت از دوری و حفظ فاصله از بیماران مبتلا به کرونا بود با تمام وجود این بحران را مدیریت کردند و امر تطهیر و تکفین این عزیزان را انجام دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد اقامیری پس از مراسم تجدید میثاق و ادای احترام به حضرت امام خمینی(ره) برای نخستین بازدید از مجموعه های شهرداری تهران به سازمان بهشت زهرا(س) و سالن های تطهیر رفت و از خدمات پرسنل این سازمان در بحران کرونا تجلیل کرد.

وی تصریح کرد: فتوای مقام معظم رهبری در همان ابتدای بحران باعث شد تا برای اولین بار تطهیر متوفیان کرونایی در کشور صورت بگیرد و با همت و ایثارگری پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) و نیروهای جهادی بود که اجرای حداکثری فتوای مقام معظم رهبری در مورد تغسیل متوفیان کرونایی در سازمان بهشت زهرا(س) انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق حداکثری فتوای رهبری با روحیه جهادی پرسنل بهشت زهرا در بحران کرونا

تحقق حداکثری فتوای رهبری با روحیه جهادی پرسنل بهشت زهرا در بحران کرونا