مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-07حوادث

نشتی آب عامل فرونشست زمین در جاده گرماب


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: بررسی های اولیه نشان می دهد که نشتی آب سبب ایجاد فروچاله و سقوط یک خودرو به داخل آن در جاده گرماب شده است.

- ایسنا/زنجان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: بررسی های اولیه نشان می دهد که نشتی آب سبب ایجاد فروچاله و سقوط یک خودرو به داخل آن در جاده گرماب شده است.

جواد یوسفی در گفت وگو با ایسنا در مورد علت فرونشست زمین در نزدیکی روستای توتورقان گرماب و سقوط یک خودرو به داخل این چاله، اظهار کرد: طبق بررسی اولیه علت این حادثه یا مربوط به رد شدن لوله آب کشاورزی از این نقطه و احتمال نشتی آب از آن بوده و یا آب به لایه های زیرین جاده در این مسیر نفوذ کرده و سبب ایجاد حفره شده است.

وی با اشاره به اینکه حفره ایجاد شده روز گذشته (15 مردادماه) سبب سقوط یک دستگاه پژو به آن شده است، ابراز کرد: در این خودرو یک فرد بیمار نیز حضور داشت که دچار جراحت شده و امیدواریم مشکل جدی برای سرنشینان آن رخ نداده باشد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: صبح دیروز بلافاصله پس از وقوع این حادثه عملیات مرمت آغاز و با خاک ریزی تعمیرات لازم انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشتی آب عامل فرونشست زمین در جاده گرماب

نشتی آب عامل فرونشست زمین در جاده گرماب