مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-07ورزشي

رقابت های انتخابی تیم منتخب کاراته کرمانشاه برگزار شد


مسابقات انتخابی استان ها برای حضور در رقابت های قهرمان کشور در هیأت کاراته استان کرمانشاه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسابقات انتخابی استان ها برای حضور در رقابت های قهرمان کشور در هیأت کاراته استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

رییس هیأت کاراته استان کرمانشاه در حاشیه این مسابقات در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به وخیم شدن شرایط کرونا و تعداد بالای ثبت نام کنندگان در سایت فدراسیون، تصمیم گرفته شد که مسابقات انتخابی استان ها به خود استان ها واگذار شود تا از بین شرکت کنندگان نفرات برتر برای مسابقات قهرمانی کشور معرفی شوند.

سعید نصراللهی افزود: رقابت های قهرمانی کشور اواخر مردادماه یا اوایل شهریورماه برگزار می شود، در بخش بانوان در هر وزن 2 نفر سهمیه و در بخش آقایان در بعضی اوزان چهار سهمیه و در بعضی اوزان دیگر 2 سهمیه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر انتخاب نفرات در مسابقه امروز، کسانی که قبلا در اردوی تیم ملی بودند و یا سابقه ملی پوشی یا قهرمانی داشتند، می توانند بدون سهمیه در رقابت های قهرمانی کشور شرکت کنند.

رییس هیأت کاراته استان کرمانشاه در خصوص کاراته استان در ایام کرونا، افزود: کاراته از رشته های پربرخورد محسوب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های انتخابی تیم منتخب کاراته کرمانشاه برگزار شد

رقابت های انتخابی تیم منتخب کاراته کرمانشاه برگزار شد