مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-07سياسي

راهبرد ایران تقویت امنیت در خلیج فارس است


سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تصریح کرد: راهبرد آمریکا، انگلیس و اسراییل ایجاد ناامنی است، به خصوص رسانه های سعودی هم به جمع آن ها اضافه می شوند تا ایران هراسی را تشدید کنند، - در حالی که راهبرد ایران تقویت امنیت در خلیج فارس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح صبح شنبه در آیین تقدیر از اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگار می تواند کشور را به سمت و سوی جریانی هدایت کند یا هجوم جریانی به سمت کشور را سد کند؛ در همین رابطه باید گفت که خبرنگاری در فرهنگ سازی به عموم مردم نقش اساسی و کلیدی دارد.

وی افزود: در جنگ روایت ها، خبرنگاری که با فکر کار می کند، می تواند بر دسیسه های دشمنان غلبه کند؛ به عنوان نمونه در ماجرای ترور شهید فخری زاده خبرنگاران خوب عمل کردند، اما برخی مسئولان خوب عمل نکردند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: خبرنگار عنصر اعتمادبخش در جامعه است و می تواند رسانه ای را از نظر دشمن متهم کند و هیبت آن رسانه را بشکند؛ فرقی هم نمی کند در کدام رسانه فعالیت دارند.

سردار شکارچی ادامه داد: در حوزه مطالبه گری و تشدید خدمت رسانی در نیروهای مسلح، خبرنگار می تواند موجب اقتداربخشی و اقتدارزایی و البته گاهی می تواند اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد ایران تقویت امنیت در خلیج فارس است

راهبرد ایران تقویت امنیت در خلیج فارس است