مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-07فرهنگي

کودکانه های یک نویسنده 10 ساله


ماری ویت، نام اولین کتاب از مجموعه سه گانه های رها محسنی فاضل، دانش آموز 10 ساله کاشانی است که بررسی این کتاب موضوع گفتگوی ماهانه کانون توسعه فرهنگی کودکان نوش آباد بود.

- ایسنا/اصفهان ماری ویت، نام اولین کتاب از مجموعه سه گانه های رها محسنی فاضل، دانش آموز 10 ساله کاشانی است که بررسی این کتاب موضوع گفتگوی ماهانه کانون توسعه فرهنگی کودکان نوش آباد بود.

نویسنده کتاب ماری ویت گفت: داستان این کتاب، واقعیت است یعنی قصه زندگی من و همه بچه های دنیاست که دوست داریم با خانواده و فامیل خود همیشه در رفت و آمد باشیم.

رها محسنی فاضل در نشست ماهانه بررسی کتاب کانون توسعه فرهنگی کودکان نوش آباد، اظهار کرد: ما بچه ها دوست داریم برای پدر و مادرهایمان حرف بزنیم و آنها به حرفه ای ما گوش بدهند اما آنها اصلاً وقت ندارند .

وی افزود: دوست داریم در کارهای خانه هم کمک کنیم، اما بزرگترها همیشه خیلی خسته اند و می خواهند کارهایشان را زودتر تمام کنند و حوصله ما و سؤال های ما را ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نویسنده کتاب ماری ویت، تصریح کرد: در این کتاب نوشته ام که بچه ها دوست دارند هدیه بگیرند حتی اگر یک سنگ باشد، اما پدر و مادرها همیشه جایزه هایی می خرند که قیمت بالایی دارد و ما نمی توانیم آنها را خراب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکانه های یک نویسنده 10 ساله

کودکانه های یک نویسنده 10 ساله