مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-07اقتصادي

کمبود گوشت مرغ در برخی از شهرهای لرستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از کمبود گوشت مرغ در برخی از شهرهای این استان خبر داد.

- ، بهزاد منصوری امروز شنبه در گفت و گو با رسانه ها اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت گوشت مرغ در استان های مجاور و اختلاف فاحش آن با استان، احتمال افزایش خروج بی رویه این کالای اساسی با هدف سودجویی برخی افراد وجود دارد.

وی اظهار داشت: بنابر این مقرر شده است تا زمان تکمیل و تأمین روزانه 160 تن گوشت مرغ برای مصرف استان، از خروج مرغ زنده یا کشتار شده جلوگیری شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: همچنین با توجه به کمبود گوشت مرغ در برخی شهرهای استان و مازاد تولید در برخی مناطق دیگر استان، مازاد تولید هر شهرستان باید با هماهنگی، دستور و پیگیری شهرستان های مبدا و مقصد ارسال شود.

منصوری گفت: به منظور جلوگیری از هر گونه سو برداشت نیز تشخیص مازاد تولید، کمبود و تقاضای هر شهرستان باید از طریق سازمان جهاد کشاورزی به فرمانداران ابلاغ شود.

وی همچنین با اشاره به مشکلات توزیع سنتی مرغ در استان اضافه کرد: به تازگی کارشناسان شرکت پست با استقرار در کشتارگاه و نصب لیبل و کد رهگیری روی محموله های کشتار شده، از واحدهای خرده فروشی رسید می گیرند که این امر در شفاف سازی فرآیند توزیع قابل توجه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود گوشت مرغ در برخی از شهرهای لرستان

کمبود گوشت مرغ در برخی از شهرهای لرستان