مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-07پزشكي

بانوان ورزش در خانه را فراموش نکنند


کارشناس ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزش روزانه اهمیت زیادی دارد و بانوان نباید از تاثیر ورزش غافل شوند.

- ایسنا/زنجان کارشناس ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزش روزانه اهمیت زیادی دارد و بانوان نباید از تاثیر ورزش غافل شوند.

سونیا لطف اللهی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اهمیت ورزش برای بانوان، اظهار کرد: اولین و مهم ترین تاثیر ورزش در زندگی بانوان، تامین سلامت آن ها است و اگر کسی به فکر سلامتی بدن خود باشد، باید ورزش روزانه را در بین برنامه های روزانه خود قرار دهد.

وی افزود: ورزش علاوه بر تاثیرات روحی و روانی، بر کنترل وزن و تناسب اندام نیز موثر است.

همچنین با تولید هورمون های شادی آور باعث می شود تا فرد احساس شادابی و نشاط بیشتری نیز داشته باشد و بانوان در این روزها که بیشتر وقت ما در خانه می گذرد نیز نباید از تاثیرات ورزش غافل شوند.

این مسئول با بیان اینکه ورزش سلامت جسمی و روانی افراد را تامین می کند، تصریح کرد: شاکله خانواده مادر است و کودکان نیز در بیشتر امور رفتار مادر خود را الگو قرار می دهند، پس اگر مادر خانواده به ورزش و سلامتی خود اهمیت دهد و ورزش روزانه را در بین برنامه های خود داشته باشد، باعث می شود تا کودکان نیز به اهمیت ورزش پی برده و از سنین کم با ورزش خو بگیرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان ورزش در خانه را فراموش نکنند

بانوان ورزش در خانه را فراموش نکنند