مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-07اقتصادي

توزیع مرغ منجمد در البرز


معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان البرز با تاکید بر اینکه به دنبال اصلاح شبکه توزیع مرغ هستیم، اضافه کرد: بر این اساس در کرج اقدام به عرضه مرغ از طریق فروشگاه های زنجیره ای و غرفه های میادین میوه و تره بار شهرداری کرده ایم.

- ایسنا/البرز معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان البرز با تاکید بر اینکه به دنبال اصلاح شبکه توزیع مرغ هستیم، اضافه کرد: بر این اساس در کرج اقدام به عرضه مرغ از طریق فروشگاه های زنجیره ای و غرفه های میادین میوه و تره بار شهرداری کرده ایم.

محسن بوستانی فر روز شنبه 16 مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به میزان مرغ مصرفی روزانه در البرز اظهار کرد: بر اساس سرانه جمعیتی استان و با محاسبه میزان مصرفی خانوار، البرزنشینان روزانه 260 تن مرغ نیاز مصرف می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه از این مجموع حدود 190 تن مصرف خانوار است، گفت: طی هفته گذشته روزانه حدود 98 تن ورودی مرغ استان بوده که این به آن معناست که عرضه و تقاضا با هم همخوانی ندارد و میزان مرغ تامینی حدود 50 درصد از نیاز واقعی استان را تامین می کند.

وی با اشاره به اینکه برای تامین بخشی از این کمبود مغازه داران از مبادی دیگری مرغ را تامین می کنند، توضیح داد: برخی از مغازه داران با مراجعه به میدان بهمن تهران بخشی از مرغ مورد نیاز مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع مرغ منجمد در البرز

توزیع مرغ منجمد در البرز