مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-07سياسي

توسعه اشتغال شاخص اصلی اقدامات معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی قم


معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی قم در خصوص مهم ترین دستاوردهای شاخص معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم، اظهار کرد: معاونت آموزش جهاد دانشگاهی مجری برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت با رویکرد آموزش های تخصصی نوین و مهارت های پیشرفته با رویکرد .

- ایسنا/قم معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی قم در خصوص مهم ترین دستاوردهای شاخص معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم، اظهار کرد: معاونت آموزش جهاد دانشگاهی مجری برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت با رویکرد آموزش های تخصصی نوین و مهارت های پیشرفته با رویکرد توسعه کسب وکار و کارآفرینی با تأکید بر نیازهای استان قم است.

علی حسینی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تعامل معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم با سایر دستگاه های استان، تصریح کرد: با عنایت به گستردگی و حجم فعالیت های انجام شده در جهاد دانشگاهی قم میزان ضریب نفوذ این نهاد انقلابی در استان بسیار بالا رفته است که این نشان دهنده این مهم است که این نهاد توانسته با انجام فعالیت های گزین در استان به این سطح از پیشرفت برسد.

وی همچنین در خصوص مهم ترین دستاوردهای شاخص معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم، اظهار کرد: معاونت آموزش جهاد دانشگاهی مجری برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت با رویکرد آموزش های تخصصی نوین و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اشتغال شاخص اصلی اقدامات معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی قم

توسعه اشتغال شاخص اصلی اقدامات معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی قم