مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-07اقتصادي

بازار پرتقاضای فرش و ملیله زنجان در سرزمین اژدها


رییس اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: فرش و ملیله زنجان در کشور چین تقاضای خوبی دارد.

- در وبینار مشترک اتاق بازرگانی زنجان و اتاق بازرگانی ایران و چین عنوان شد؛ بازار پرتقاضای فرش و ملیله زنجان در سرزمین اژدها ایسنا/زنجان رییس اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: فرش و ملیله زنجان در کشور چین تقاضای خوبی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی استان زنجان، رییس اتاق بازرگانی زنجان در وبینار مشترک اتاق بازرگانی زنجان و اتاق بازرگانی ایران و چین با موضوع تجارت با چین، اظهار کرد: زنجان در بخش های مختلف دارای ظرفیت های صادراتی بوده و این ظرفیت ذیل نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان احصا و تعریف شده و برنامه عملیاتی آن در سال جاری در حال پیگیری است.

علی یگانه فرد با اشاره به اینکه زمینه های همکاری مشترک بین اتاق بازرگانی زنجان و اتاق ایران و چین احصا و عملیاتی می شود، افزود: پس از احصای زمینه های همکاری، در نظر داریم تا طی تفاهم نامه ای، زمینه های همکاری را عملیاتی کنیم تا انتفاع فعالان اقتصادی استان را در پی داشته باشد.

این مسئول از برنامه راه اندازی میز مشترک تجارت بین زنجان و چین با محوریت اتاق بازرگانی زنجان و اتاق بازرگانی ایران و چین خبر داد و گفت: از این طریق به دنبال پیگیری زمینه های احصا شده همکاری و توسعه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار پرتقاضای فرش و ملیله زنجان در سرزمین اژدها

بازار پرتقاضای فرش و ملیله زنجان در سرزمین اژدها