مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-07اقتصادي

رییس جمهور وارد مسأله کاغذ شود/15 میلیارد یارانه برای طرح های فصلی


عضو اتحادیه ناشران معتقد است اگر به جریان واردات کاغذ بازهم یارانه تزریق شود، ناشران نخواهند توانست کتاب های پیشین را چاپ کنند؛ چراکه کاغذ همچنان گران است و رییس جمهور باید هرچه سریع تر به موضوع کاغذ ورود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگاری فارس، حسین قوامیان عضو اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران (حسین قوامیان مدیر انتشارات کومه و فروشگاه دنیای کتاب در قم،) در برنامه صبح و گفتگو رادیو گفت وگو با اشاره به مشکلات کاغذ و کتاب، گفت: کتاب های پرفروش هم امروز تولید نمی شود؛ لذا برخی ناشران برتر هم نتوانستند کتب را به موقع برسانند.

*  رییس جمهور باید به مساله کاغذ وارد شود وی افزود: حتی اگر به این جریان یارانه تزریق کنیم، وقتی کاغذ گران است، ناشران نمی توانند کتابی چاپ کنند و لذا مشکلات حل نخواهد شد.

قوامیان در عین حال به لزوم دخالت دادنِ برخی افراد و گروه ها در کارگروهِ کاغذ اشاره کرد و گفت: تجار حتما باید در این کارگروه عضو شوند.

رییس جمهور نیز باید در این قضیه دخیل باشد و به نظرم چنین مشکلاتی باید هرچه سریع تر حل شود.

عضو اتحادیه ناشرانبا بیان اینکه مسئله کاغذ و واردات با ارز دولتی نیازمندِ یک کارگروه قوی تر است که در این صورت مطمئن هستم مشکل کاغذ حل می شود، ادامه داد: ارز به کاغذ اختصاص یافته است و دخیل شدن برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور وارد مسأله کاغذ شود/15 میلیارد یارانه برای طرح های فصلی

رییس جمهور وارد مسأله کاغذ شود/15 میلیارد یارانه برای طرح های فصلی