مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-07سياسي

نقش زنان در کاهش تأثیر جنگ نرم و ترویج اخلاق اسلامی بی بدیل است


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: هجمه های بالای فرهنگی، اجتماعی و دینی در صورتی به خوبی مهار می شود که جامعه زنان به نقش آفرینی در این عرصه ادامه دهند.

- خبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محسنی صبح شنبه در نشست هم اندیشی بانوان فعال فرهنگی شهرستان نمین در سخنانی، هجمه وسیع خطرات فرهنگی در جامعه را تهدیدی برای همگان عنوان و اظهار کرد: اکنون در وضعیت بحرانی فرهنگی و اجتماعی جامعه، مرزهای فیزیکی مورد هدف دشمن نیست بلکه مغزها، افکار و اندیشه مردم علی الخصوص جوانان در تیررس جنگ نرم دشمن قرار گرفته و تضعیف عقاید دینی مورد هدف است.

وی هدف اصلی از برگزاری این نشست هم اندیشی را، بررسی خطرات فضای مجازی و ارائه راهکار و برنامه ریزی برای رفع این خطرات عنوان کرد و گفت: اثرگذاری بانوان در مسائل فرهنگی فوق العاده بالا بوده و در برنامه های فرهنگی اعم از هیئت های مذهبی، جلسات تفسیر قرآن و اخلاق حضور گسترده بانوان نشان از این تأثیر گذاری دارد لذا در حل مسائل و مشکلات فرهنگی نیز حضور بانوان باید مورد توجه قرار گرفته و با همفکری و تبیین نظرات بانوان فعال فرهنگی در حل این مسائل اقدام کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به اجرای جشنواره حرف آورد اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر متأسفانه کشور ما تحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش زنان در کاهش تأثیر جنگ نرم و ترویج اخلاق اسلامی بی بدیل است

نقش زنان در کاهش تأثیر جنگ نرم و ترویج اخلاق اسلامی بی بدیل است