مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-07بين الملل

مقامات اسراییل یا خودشان را فریب می دهند یا سرشان را زیر برف کرده اند


رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که اظهارات مقامات این رژیم درباره بازداشتن حزب الله لبنان صحت ندارد و آنها با مطرح کردن چنین موضوعی خودشان را فریب می دهند.

- "مقامات اسراییل یا خودشان را فریب می دهند یا سرشان را زیر برف کرده اند" رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که اظهارات مقامات این رژیم درباره بازداشتن حزب الله لبنان صحت ندارد و آنها با مطرح کردن چنین موضوعی خودشان را فریب می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی همچنان حملات مقاومت لبنان به مناطق اشغالی در مجاورت مزارع شبعا را رصد می کنند نظارت می کنند و روزنامه هاآرتص در این باره اعلام کرد: شلیک موشک از لبنان صبح امروز در مقیاس خود استثنایی بود.

این روزنامه نوشت: اسراییلی ها مانند رهبری شان خواستار جنگ نیستند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به شلیک موشک از لبنان به اراضی اشغالی گزارش داد: اسراییل با گفتن اینکه حزب الله را بازداشته است یا خودش را فریب می دهد و یا سرش را زیر برف کرده است.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: ارزیابی اطلاعاتی ارتش اسراییل این است که حزب الله به حملات اسراییل پاسخ نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات اسراییل یا خودشان را فریب می دهند یا سرشان را زیر برف کرده اند

مقامات اسراییل یا خودشان را فریب می دهند یا سرشان را زیر برف کرده اند