مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 05:102021-08-07بين الملل

استرالیا دعوت به مذاکره چین را رد کرد


روابط میان چین و استرالیا پس از اینکه در سال 2018 کانبرا ممنوعیت شرکت « هوآووی » از گسترش شبکه اینترنتی 5G را وضع کرد شکننده شد و پس از آنکه سالِ گذشته استرالیا درخواستِ تحقیقاتِ مستقل برای ریشه یابیِ همه گیری ویروس کرونا را مطرح کرد، - روابط میان چین و استرالیا پس از اینکه در سال 2018 کانبرا ممنوعیت شرکت هوآووی  از گسترش شبکه اینترنتی 5G را وضع کرد شکننده شد و پس از آنکه سالِ گذشته استرالیا درخواستِ تحقیقاتِ مستقل برای ریشه یابیِ همه گیری ویروس کرونا را مطرح کرد، به سردی بیشتر گرایید.

وزیر امور خارجه استرالیا اعلام کرد، کانبرا درخواست پکن مبنی بر تغییر سیاست هایش را برای شروع مذاکراتِ دوجانبه نمی پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه ایرنا از خبرگزاری رویترز ، ماریس پین وزیر امور خارجه استرالیا در ادامه افزود: مطلع شدیم چین تنها درصورتی به گفت و گو بازمی گردد که استرالیا چندین شرط را بپذیرد.

ما هیچ گونه شرطی را برای مذاکره نمی پذیریم.

روابط میان چین و استرالیا پس از اینکه در سال 2018 کانبرا ممنوعیت شرکت هوآووی از گسترش شبکه اینترنتی 5G را وضع کرد شکننده شد و پس از آنکه سالِ گذشته استرالیا درخواستِ تحقیقاتِ مستقل برای ریشه یابیِ همه گیری ویروس کرونا را مطرح کرد، به سردی بیشتر گرایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرالیا دعوت به مذاکره چین را رد کرد

استرالیا دعوت به مذاکره چین را رد کرد