مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-07دانش

همایش ملی دانشجویی «علوم ورزشی» برگزار می شود


انجمن عملی دانشجویی علوم ورزشی با همیاری دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی، هفتمین همایش ملی دانشجویی «علوم ورزشی» را برگزار می کند.

- انجمن عملی دانشجویی علوم ورزشی با همیاری دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی، هفتمین همایش ملی دانشجویی علوم ورزشی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این همایش با هدف فراهم کردن بستری مناسب برای دانشجویان جهت ارائه جدیدترین یافته های علمی حیطه های مختلف علوم ورزشی در هفته تربیت بدنی، در تاریخ 29 مهرماه برگزار خواهد.

از جمله مهم ترین اهداف این همایش دانشجویی گردهم آوردن دانشجویان تحصیلات تکمیلی و به اشتراک گذاری تولیدات علمی نوین خانواده بزرگ ورزش کشور بویژه پس از رویداد المپیک در شرایطی کاملا متفاوت و استثنایی، هم اندیشی، تبادل دستاوردهای علمی، پیشرفت در راستای نیازسنجی، متناسب سازی و برآورده کردن نیازهای جامعه و صنعت در تمام ابعاد و اقشار است.

مدیریت ورزشی ، فیزیولوژی و تغذیه ورزشی ، رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی و آسیب شناسی حرکات اصلاحی و بیومکانیک ورزشی از جمله مباحث و محورهای برگزاری هفتمین همایش ملی دانشجویی علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی است که بررسی مقالات مرتبط با موضوع کرونا در اولویت قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی دانشجویی «علوم ورزشی» برگزار می شود

همایش ملی دانشجویی «علوم ورزشی» برگزار می شود