مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 02:452021-08-06سياسي

دیوارهای شورای شهر باید شیشه ای شود


منتخب شورای ششم شهر کرمانشاه با تاکید بر اینکه فاصله بین مردم و شوراییان باید کم شود، گفت: دیوارهای شورای شهر کرمانشاه باید شیشه ای شود و باید فاصله میان مردم و شورا برداشته شود.

- ایسنا/کرمانشاه منتخب شورای ششم شهر کرمانشاه با تاکید بر اینکه فاصله بین مردم و شوراییان باید کم شود، گفت: دیوارهای شورای شهر کرمانشاه باید شیشه ای شود و باید فاصله میان مردم و شورا برداشته شود.

پوریا فخری در گفت و گو با ایسنا، اولویت اصلی شورای ششم را پرداختن به وضعیت حاشیه های شهر در تمامی حوزه ها عنوان کرد و افزود: متاسفانه آنچنان که باید به حاشیه های شهر پرداخته نشده و نیاز است که توجه بیشتری به مسائل این نقاط مهم از شهر شود.

وی افزود: حاشیه های شهر کرمانشاه در حال حاضر به لحاظ زیرساختی و کارهای عمرانی مانند آسفالت وضعیت نامناسبی دارند و باید بیشترین اعتبارات در این حوزه به این سمت و سو سوق داده شود.

فخری پرداختن به مسائل فرهنگی حاشیه های شهر را هم یکی از اولویت های ضروری عنوان کرد و افزود: باید فرهنگسراها را به حاشیه های شهر ببریم و نیاز است اقدامات فرهنگی جدی تری در این نقاط از شهر صورت گیرد.

منتخب شورای شهر کرمانشاه ساماندهی نیروهای شهرداری و اصلاح ساختاری شهرداری کرمانشاه را هم یکی دیگر از اولویت های شورای ششم عنوان کرد وافزود: شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوارهای شورای شهر باید شیشه ای شود

دیوارهای شورای شهر باید شیشه ای شود