مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 02:002021-08-06سياسي

موسوی: جهاددانشگاهی موتور محرکه جامعه در ابعاد مختلف است


نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، جهاددانشگاهی را نهادی انقلابی و جهادی برشمرد که دارای دستاوردهای فراوان و توانی بالقوه بوده و خود را به عنوان موتور محرکه جامعه در ابعاد مختلف معرفی کرده است.

- ایسنا/فارس نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، جهاددانشگاهی را نهادی انقلابی و جهادی برشمرد که دارای دستاوردهای فراوان و توانی بالقوه بوده و خود را به عنوان موتور محرکه جامعه در ابعاد مختلف معرفی کرده است.

سید موسی موسوی در گفت و گو با ایسنا، ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی، این تشکیلات را نهادی انتقلابی و جهادی دانست که با استفاده از ظرفیت های بومی در هر منطقه برای گام هایی در راستای اهداف تدوین شده نظام اسلامی برداشته است.

موسوی با پاسداشت اقدامات و دستاوردهای جهاددانشگاهی، خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی نهادی بر آمده از تفکری علمی و جهادی است، هر جا روحیه جهادی باشد قطعا در عمل اتفاقات بسیار خوبی رخ خواهد داد این نهاد نیز توانسته با استفاده از ظرفیت های علمی، خود را به عنوان یک موتور محرکه در جامعه معرفی کند.

وی معتقد است گستردگی اختیارات و توانمندی های این نهاد و استفاده از ظرفیت های بومی هر منطقه در کنار استعداد و توان نخبگان توانسته مشکلات زیادی را حل کند، فعالیت این روزهای جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: جهاددانشگاهی موتور محرکه جامعه در ابعاد مختلف است

موسوی: جهاددانشگاهی موتور محرکه جامعه در ابعاد مختلف است