موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 22:052021-08-06اقتصادي

بازار داغ تعمیر لوازم خانگی


این روزها بازار تعمیرات لوازم خانگی بیش از سال های گذشته داغ شده و افراد تا حد امکان برای تعمیر و نه تعویض و جایگزینی لوازم خانگی اقدام می کنند.

- این روزها بازار تعمیرات لوازم خانگی بیش از سال های گذشته داغ شده و افراد تا حد امکان برای تعمیر و نه تعویض و جایگزینی لوازم خانگی اقدام می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: بررسی آمارها حاکی از افزایش 15 درصدی مراجعه افراد برای تعمیر لوازم خانگی در چهار ماه گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال است که دلیل اصلی آن به افزایش قیمت ها برمی گردد.

اکنون کالا در بازار به اندازه کافی وجود دارد اما خریداری نیست.

فعالان بازار لوازم خانگی پیش بینی می کنند که با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم و صفر، خریدها به حداقل خود خواهد رسید و به جز اندک نوعروسان که به دنبال تکمیل جهیزیه خود هستند، کسی برای خرید مراجعه نمی کند.

این در حالی است که در چند ماه گذشته با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه از جمله فولاد، مس و مواد پتروشیمی، قیمت تمام شده تولیدات افزایش یافته و تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی برقی به ویژه یخچال، فریزر، تلویزیون و جاروبرقی نیز قیمت محصولات خود را بین 10 تا 25 درصد افزایش داده اند که به تشدید رکود انجامیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار داغ تعمیر لوازم خانگی

بازار داغ تعمیر لوازم خانگی