مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 19:552021-08-06اقتصادي

پایان فاز اول واکسیناسیون ماموران قطار/ عدم بررسی افزایش قیمت بلیت


رییس هیات مدیره شرکت حمل و نقل ریلی رجا از پایان فاز اول واکسیناسیون ماموران خط مقدّم شرکت های مسافری ریلی خبر داد وگفت: اگر به این حوزه ریلی و مشکلات آن توجه نشود در نیمه دوم امسال همه صنعت با مشکل مواجه خواهد شد.

- رییس هیات مدیره شرکت حمل و نقل ریلی رجا از پایان فاز اول واکسیناسیون ماموران خط مقدّم شرکت های مسافری ریلی خبر داد وگفت: اگر به این حوزه ریلی و مشکلات آن توجه نشود در نیمه دوم امسال همه صنعت با مشکل مواجه خواهد شد.

علیرضا محمودی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام واکسیناسیون ماموران داخل قطارها برای مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: واکسیناسیون کلیه ماموران موظف قطارها که بیش از چهار هزار نفر شامل روسای قطار، سرمهمانداران و مهمانداران همچنین نیروهای فنی، برق و خدمات سیر هستند، همزمان با عید غدیر در تهران و مشهد آغاز شده و تقریبا ً تزریق دوز اول رو به پایان است.

وی ضمن تقدیر از سخنگوی دولت دوازدهم برای تسریع واکسیناسیون فعالان صنعت ریلی درباره قیمت بلیت قطار و آخرین وضعیت آن گفت: در شورای عالی ترابری پیشنهاد افزایش قیمت بهای پایه بلیت قطار برای سال 1400بررسی نشد.

شورای عالی ترابری یک کمیته فرعی دارد که درخواست شرکت های حمل و نقل ریلی مسافری و انجمن صنفی ذی ربط آن ها را برای افزایش بهای بلیت در سال 1400 بررسی و پیشنهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان فاز اول واکسیناسیون ماموران قطار/ عدم بررسی افزایش قیمت بلیت

پایان فاز اول واکسیناسیون ماموران قطار/ عدم بررسی افزایش قیمت بلیت