مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 19:302021-08-06فرهنگي

خارجی ها در کنسرتم اشک می ریختند، بی آنکه نام ساز را بدانند!


یک هنرمند موسیقی درباره برگزاری کنسرت های خیابانی در دوران کرونا، می گوید: در تهران حتی بستر معماری مناسب را برای برگزاری رویدادی مانند کنسرت خیابانی فراهم نکرده ایم و تنها شهر ساخته ایم و اگر جایی مانند تئاترشهر وجود داشته، - خارجی ها در کنسرتم اشک می ریختند، بی آنکه نام ساز را بدانند! یک هنرمند موسیقی درباره برگزاری کنسرت های خیابانی در دوران کرونا، می گوید: در تهران حتی بستر معماری مناسب را برای برگزاری رویدادی مانند کنسرت خیابانی فراهم نکرده ایم و تنها شهر ساخته ایم و اگر جایی مانند تئاترشهر وجود داشته، آن را هم از بین برده اند! رضا علی آبادی ـ نوازنده تنبور ـ در ششمین سری از کنسرت های آنلاین ماه و نوا حضور داشته است و اجرای او سه شنبه 12 مردادماه پخش شد.

در همین راستا تصمیم گرفتیم با این هنرمند درباره نخستین تجربه اجرای آنلاینش که به صورت تک نفره و بداهه نوازی تنبور برگزار شد، صحبتی داشته باشیم.

کنسرتی که انرژی در آن در مسیر رفت بود! او در ابتدا درباه تجربه برگزاری کنسرت آنلاین به ایسنا می گوید: این تجربه برای من بسیار سخت بود؛ زیرا در 10 سال اخیر بارها در تالار وحدت و رودکی در حضور مخاطبان به روی صحنه رفته بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خارجی ها در کنسرتم اشک می ریختند، بی آنکه نام ساز را بدانند!

خارجی ها در کنسرتم اشک می ریختند، بی آنکه نام ساز را بدانند!