مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 18:402021-08-06اقتصادي

گرمی تابستان را با این نوشیدنی خنک کنید


این روزها که زور کولر و پنکه به گرمای شدید و داغ تابستان نمی چربد، نوشیدن یک لیوان نوشیدنی دبش و خنک حسابی می تواند ساعات گرم تابستان را برای انسان دلچسب کند.

- ایسنا/کردستان این روزها که زور کولر و پنکه به گرمای شدید و داغ تابستان نمی چربد، نوشیدن یک لیوان نوشیدنی دبش و خنک حسابی می تواند ساعات گرم تابستان را برای انسان دلچسب کند.

گرمای شدید این روزهای تابستان، بازار داغ نوشیدنی های خنک را حسابی داغ داغ کرده است؛ شربت تخم شربتی یکی از نوشیدنی های محبوب و مخصوص فصل تابستان است که به رفع تشنگی انسان در روزهای داغ تابستان کمک خواهد کرد.

به گفته کارشناس تغذیه در استان کردستان، شربت تخم شربتی یک نوشیدنی ساده و سالم و سرشار از ویتامین ها، کلسیم، پروتیین و آنتی اکسیدان ها است که به عنوان یک خنک کننده و موثر در رفع عطش انسان در روزهای گرم تابستان طرفداران بسیاری دارد.

سارا فوضی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تخم شربتی گیاهی خودرو و یک ساله است که شبیه به ریحان با برگ ها و تخم های ریزتری می باشد، ساقه های آن مربعی شکل و گلی مایل به قرمز و صورتی دارد، گیاه تخم شربتی در اوایل بهار در کوهستان ها و بیابان ها می روید.

وی عنوان کرد: تخم شربتی علاوه بر اینکه یک نوشیدنی لذت بخش بوده، دارویی گیاهی است که در درمان بسیاری از بیماری ها مفید بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمی تابستان را با این نوشیدنی خنک کنید

گرمی تابستان را با این نوشیدنی خنک کنید