مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 17:102021-08-06سياسي

فضای پویای جهاددانشگاهی بازوی کمکی استارت آپ ها است


مدیر یک مجموعه استارت اپی بابیان اینکه به حمایت معنوی مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی قم نیاز داریم، گفت: جهاد دانشگاهی قم فضایی پویا دارد و این امر به ما کمک بسیاری می‎کند؛ - ایسنا/قم مدیر یک مجموعه استارت اپی بابیان اینکه به حمایت معنوی مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی قم نیاز داریم، گفت: جهاد دانشگاهی قم فضایی پویا دارد و این امر به ما کمک بسیاری می‎کند؛ چون کار کردن در فضای پویا باعث ایجاد انگیزه می شود و این ایجاد انگیزه امتیازات لازم را برای ما ایجاد می کند.

مهندس علی اکبر پور فرخی، مدیر مجموعه استارت آپ مرسا، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: با شیوع کرونا، استقبال مردم از فضای مجازی و اینترنت بیشتر شد ما نیز از این موقعیت استفاده کردیم و در حوزه ها مختلف این عرصه شروع به کار کردیم.

وی بیان کرد: برخی از استارت آپ هایی که فعالیت شان را شروع می کنند به خاطر هزینه های بالای تبلیغات دچار مشکل می شوند و نمی توانند به خوبی استارتاپ خود را معرفی و بازاریابی کنند به همین خاطر در مجموعه مرسا پلتفرم ویدیویی را راه اندازی کردیم تا تبلیغات سایر پلتفرم های مجموعه را هم انجام دهیم.

وی اظهار کرد: سامانه پلتفرم اشتراک ویدیویی مشابه با آپارات و یوتیوب به نام سیما بین، پلتفرم سامانه فروشگاهی به نام ایران کالا که اکنون مشغول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای پویای جهاددانشگاهی بازوی کمکی استارت آپ ها است

فضای پویای جهاددانشگاهی بازوی کمکی استارت آپ ها است